lørdag den 1. februar 2014

LEFTOVERS2013 på Booomerang: hjælp til med at realisere projektet


"Now let me say this. The thing that we are challenged to do is to keep this movement moving. There is power in unity and there is power in numbers"
- Martin Luther King, 1963

Martin Luther King snakkede næppe om hiphop i sin Keep On Moving tale, men pointen er yderst relaterbar: man står stærkest når man er mange, og jeg har brug for rigtig mange af jer nu.

Kampagnen for LEFTOVERS2013 er per d. 1. februar skudt i gang på crowd-funding siden Booomerang.dk, og vi har 37 dage til få skrabet 10.000 kr,- sammen. 
     Sidste Leftovers-plade blev ligeledes finansieret på denne måde (endnu engang tak til jer, der bidrag da), og jeg håber naturligvis at I allesammen er friske på at kaste lidt penge efter projektet.   

LEFTOVERS2013 er nok, hvis jeg selv skal sige det, den mest gennemarbejde konstellation hidtil. Jeg har virkelig kredset om udvælgelsen af numre, og jeg har for længst droppet af tælle antallet af timer, der er lagt i at få den til at flyde så lækkert som muligt. Dertil er artworket til pladen for første gang originalt, udarbejdet af den toneangivende og multi-prisvindende illustrator Dorte Karrebæk. Jeg kan stadig ikke få hænderne ned  af begejstring over at have fået hende med. Mere om hende senere.  

Pladen kommer til at indeholde 21 numre, som på nuværende tidspunkt er hemmelige. For hver 1500 kroner der samles ind, løfter jeg sløret for et nummer fra pladen.

9000+ :
10.000+:

Hop ind på booomerang-kampagnen, vælg et incitament du finder passende, og vær med til at realisere et virkelig fedt projekt. Jeg håber inderligt det lykkes. Jeg sørger naturligvis for at opdatere jer løbende. 


- Jeppe Barslund


Ingen kommentarer: